Kantoor klachtenregeling
16487
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-16487,bridge-core-3.1.2,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,boxed,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-30.1,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive

KANTOOR KLACHTEN REGELING

ADVOCATENKANTOOR DE JONG

Indien U een klacht heeft over de dienstverlening van Advocatenkantoor De Jong kunt dat kenbaar maken in een emailbericht gericht aan Mw Mr J. de Jong. Samen met U zal worden gezocht naar een oplossing. De klacht zal, zo mogelijk, binnen vier weken na ontvangst worden afgehandeld. Indien de termijn van vier weken niet kan worden gehaald zult U daarvan op de hoogte worden gesteld. U wordt schriftelijk op de hoogte gesteld van het oordeel over de gegrondheid van de klacht, al dan niet vergezeld van aanbevelingen.

 

Bij de behandeling van de klacht wordt strikte geheimhouding in acht genomen. De klager is geen vergoeding verschuldigd voor de kosten van de behandeling van de klacht.

 

Deze kantoorklachtenregeling is openbaar gemaakt. In de algemene voorwaarden van Advocatenkantoor De Jong is opgenomen bij welke onafhankelijke partij of instantie een klacht die na behandeling niet is opgelost kan worden voorgelegd ter verkrijging van een bindende uitspraak.
(Geschillencommissie Advocatuur).